marți, 22 iulie 2008

Artropode, bâzâitori şi-un boboc.

Am observat de ieri, de când am coborât cu Liza (căţeluşa mea) că în faţa blocului meu (sau e "în spatele"?) este un gard viu (să nu îl numesc "boschete") care avea destul de multe flori şi care era frecventat de destul de multe insecte. Aşa că azi, mi-am luat frumuşel camera, şi am coborât să văd cum stă treaba. Am fost plăcut impresionat de ce am văzut, aşa că l-am invitat pe Taner la o sesiune de macro. Gâze, păianjeni, bâzâitoare, ne-au ajutat să uităm de căldura de afară.
Enjoy! :)
P.S.: Obiectivul care l-am folosit pentru a face aceste poze nu are funcţie de macro...din păcate. Oricum, părerea mea, proprie şi personală: şi-a făcut treaba.




0 comentarii. Click aici pentru a scrie comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentariul introdus! / Thank you for your comment!